Kunt u het antwoord op uw vraag niet vinden of heeft u een andere vraag? Neem dan contact met ons op.
Hieronder ziet u hoe met Cocon Wonen in contact komt, bekijk welke optie voor u het prettigst is.

De opties:

1 Via het huurdersportaal “Mijn Cocon”
Veel zaken rondom uw woning en huur kunt u zelf regelen. Eenvoudig online, wanneer het u goed uitkomt. Ga verder naar Mijn Cocon Wonen.

2 Vul een contactformulier in
Staat u verzoek niet in het huurdersportaal of bent u (nog) geen huurder? Stuur uw verzoek dan via dit formulier. Cocon Wonen stuurt u desgewenst per e-mail een ontvangstbevestiging.

3 Bel ons
Cocon Wonen is bereikbaar via telefoonnummer 035 – 588 02 88. Op maandag tot en met donderdag is het kantoor bereikbaar tussen 09.00 - 12.00 uur. Op de vrijdagen is het kantoor gesloten. De huismeesters zijn wel bereikbaar op vrijdagochtend.

Het kan zijn dat u tijdens kantoortijden een medewerker wilt spreken die niet direct beschikbaar is. Er wordt dan een terugbel verzoek gemaakt.

4 Stuur een (e-mail) bericht
U kunt uw bericht zenden naar info@coconwonen.nl Stuurt u ons liever een brief? Dat kan. Gebruik in dat geval ons kantooradres: Klarinet 39A, 3766 GH Soest.

5 Wilt u liever een persoonlijk gesprek op kantoor?
U bent welkom voor een persoonlijk gesprek op kantoor. Om u goed te helpen, maken wij graag vooraf een afspraak. U kunt ons bellen, mailen of eventueel het contactformulier invullen.
Het bezoekadres is: Klarinet 39A, 3766 GH Soest

Voor informatie over ligging kantoor: zie Google Maps